weehoo...

Eller inte. Fy fan vilken dag! Äckligt, har ni tittat ut eller? Och jag gav mig ut och sprang 5 km vid ett-tiden, ungefär en minut innan det började regna. Lite regn kan inte stoppa mig så jag sprang på, men vidrigt var det. Och segt. Någon nytta gör det nog dock! I lurarna var det Annika Norlin och Josef Zachrisson, fantastisk musik men kanske inget som peppar en till max när man känner sig eländig...

Annars har jag inte gjort något direkt vettigt idag; legat i sängen, läst, ätit lite... Bara en cigarett också!! På heeela dagen. Dags att ändra på, ska ut och jobba på den andra nu :P

Snart dags att dra på sig träningskläderna igen, vi får se vad det blir! I natt är det jobb också vilket innebär att jag kan flumma ur lite här. Hoppas på inspiration!

Gör något bra så länge, livet är idag också!

//L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0