vicky christina barcelona.

...Har jag just sett. Vet inte vad jag ska säga, är helt psycho på den filmen. Shit. Bra onsdag helt enkelt. Den filmen fick mig att känna något som jag inte känt på länge; fan jag lever! Bäst att göra det också. Jag kände igen mig så mycket i Christina, förutom den lilla skillnaden att jag inte är lika modig. Skönt med en film som egentligen är helt meningslös, allt slutade ju på noll. Och hur ofta gör det inte det? I verkligheten alltså... Inte i Hollywoodfilmer. Nä, tack som fan Woody säger jag bara. Det där var upppiggande, begreppen behöver röras om ibland. En mängd tankar har skapats om vad möten mellan människor är och blir, hur relationer uppstår, att den icke-fysiska världen är så mycket större än man ens kan ana!

Och allvarligt, hur sexig var den inte??? Fler sexiga filmer tack! Bara kombinationen Cruz/Johansen gör ju att man blir vimsig, såg så sjukt najs ut. Satt med ett pirr (ja, ni vet var...) under heeeela filmen, och känner nu att det skulle vara mer än trevligt att inte vara ensam... Hrrm, det här är alltså ingen kontaktannons... :) Ja ja, vägen ligger ju så att säga öppen!

Se den mina vänner! Och inspireras, så kan vi alla bli lite mer spontana och glömma det som bekymrar oss...



Dear God!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0