veckans träning.


Yes. Så är det. Kontroll utan gränser... Här ska listas och mätas och vägas! Se gärna förbi detta lätt pinsamma inslag om ni tycker så. Själv tycker jag det ska bli skönt att se vad jag har presterat, så jag kan ge mig själv en liten stjärna. Helt plötslig har det börjat kännas viktigt för mig med en liten dagbok över vad jag har gjort. Bara för att... Here goes:

MÅNDAG: Pilates, 60 min  II  BodyPump, 60 min  II  Power walk, 30 min
TISDAG: Salsa, 90 min  II  Jazz, 90 min  II  Promenad, 90 min
ONSDAG:
Simning, 1 km  II  Afrodans, 60 min  II  BodyPump, 60 min
TORSDAG: Core, 30 min  II  Step up, 75 min  II  Promenad, 10 min
FREDAG: Powerwalk, 60 min  II  Simning, 1 km
LÖRDAG: Moves, 60 min  II  Löpning, 5 km.
SÖNDAG: Body Balance, 60 min  II  Promenad, 70 min.

Veckans bästa: Måste säga steppen! Dansen i all ära, men jag orkade fan hela step-passet. Alla 75 minuterna. På max!! Stabilt...

Shysst! Jag är fan bra. Saknar Söndags-pumpen men jag orrrrkade inte. Hade trots allt jobbat en timma extra i natt! Nu ser vi fram emot nästa vecka, med mindre jobb och mer träning. Varför ha ett liv liksom???





Kommentarer
Postat av: fanny

du är helt jävla underbar. HUR orkar du träna sådär? kan inte du strö lite energi över mig med ditt magsika trollspö? :) <3

2008-10-28 @ 23:09:08
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0