vila i frid lilla Måns...


Du blir en ängel i katthimlen nu Måns. Där kan du springa och skutta så mycket du vill, ingen kommer att stänga dörren framför nosen för dig. Ingen dum, äcklig bil kan köra över dig. Du kommer att få träffa din dumma mamma Maggan igen. Hälsa henne från mig och säg att jag saknar henne. Nu är den sista vita katten borta... Och det gör så jävla ont! Jag hoppas det betyder något att du fick ett lyckligt, kort liv där du fick göra som du ville. Och jag hoppas att du inte är arg på mig för att jag var den sista som släppte ut dig och för att jag skällde på dig när du klöste i min kista i fredags. Jag ångrar det... Du kommer att fattas mig. När jag ser en ängel med en svart tuppkam på huvudet kommer jag veta att det är du.

Du skulle ha fått mer tid. Och du ska veta vad Mio saknar dig. Och vad pappa gråter. Älskade lilla katt.



Måns Filur Månsilur Maggasson
10/7 2007-29/11-2008



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0