veckans träning.

Usch, vill knappt ens summera nu... Den här veckan har varit riktigt dålig -träningsmässigt. Det beror mest på att tevligt sällskap har prioriterats och att jag har känt mig ganska fysiskt sliten och inte har råd att blir sjuk. Tog en helt ledig dag i måndags, dels pga att jag kände mig lite krasslig och dels pga en fin dejt. Lördagen blev också seg men då hade jag verkligen inte orkat träna.

MÅNDAG: Promenad, 60 min
TISDAG: Löpning, 8 km
ONSDAG: Latin Moves, 60 min  II  Body Pump, 60 min
TORSDAG: Löpning, 7 km  II  Core, 35 min  II  Step up, 70 min
FREDAG: Parkour + Löpning, 120 min
LÖRDAG: Power Walk, 50 min
SÖNDAG: Body Pump, 60 min  II  Body Balance, 60 min

Veckans bästa: Det här är nog den sämsta träningsveckan för min del sedan september! Men på ett sätt känns det rätt skönt. Framförallt skönt att kunna skippa träning och inte ha någon särskild ångest över det. Jag har ju varit lite besatt... :) Dessutom har jag unnat mig lite godis och sånt, vilket förut skulle ha varit en katastrof, ändå känner jag mig varken fetare eller på något vis annorlunda. Konstigt att man känner sig lite crazy-slapp när man ändå tittar på veckan. Jag är alltså nöjd!

Dessutom har det varit kul, jag har tydligen visat upp bra sidor, för på gymmet har de frågat om jag har lust att köra en Body Balance-klass och något dansinspirerat pass nästa termin! Vore på ett sätt kul att instruera igen, speciellt som just dessa är mina favoritklasser, men samtidigt kan det vara svårt att kombinera med mina oregelbundna arbetstider och bristande förmåga att begränsa mig själv! Vi får se... Jag ska tänka på saken. Parkour är också något som var en angenäm bekantskap, men det förtjänar nog ett helt eget inlägg!


Den här veckan tänkte jag vara lite mer disciplinerad och köra som "vanligt". Dessutom är det tjejkväll i Farstahallen på onsdag! Ska släpa med mig favoritkusinen Mimi och vi ska bla köra Body Jam... Som jag har längtat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0