veckans träning.

Okej då. Jag måste ju, man vill ju inte tappa fokus...Men fort får det gå! Allmänt kan jag inte annat än att uttrycka mitt missnöje över att jag har tagit så få promenader... Fy skäms! Känns som en joggingtur för lite också. Går det att skylla på massiva jobbinsatser på sjukhuset?

MÅNDAG: Löpning, 5 km II Pilates, 60 min II Body Pump, 60 min
TISDAG: Salsa Fusion, 90 min II Jazz, 90 min
ONSDAG: Promenad, 40 min II Latin moves, 60 min II Body Pump, 60 min
TORSDAG: Promenad, 60 min
FREDAG: Styrketräning, 70 min II Löpning, 10 km
LÖRDAG:
Löpning, 6 km
SÖNDAG: Body Pump, 60 min II Body Balance, 60 min

Veckans bästa: Tror jag väljer styrketräningen i fredags som verkligen kom till av en slump. Ändringar i gruppträningstiderna gjorde att förvirrade fröken Vannefors missade ett pass. Tack vare shyssta Tomas fick jag smyga in i gymmet och köra där istället, gulleplutten lekte även PT eftersom det var några år sedan jag satte min fot i ett gym... :) Thanks! Kommer inte att dröja några år till för jag kom på hur skönt det kan vara att gymma, träningsvärk grad olidlig hade jag dagen efter också (okej! fortfarande...)! Mycket bra.

Blir det gymmet nästa vecka också? Den som lever får se...



Vi blev himlans bra kompisar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0