veckans träning

Det blir en snabb summering... Har varit rätt dålig den här veckan :(

MÅNDAG: Löpning 5 km  II  Pilates, 60 min  II  Body Pump, 60 min
TISDAG: Löpning 5 km  II  Salsa Fusion, 90 min  II  Jazz, 90 min
ONSDAG: Pilates, 60 min  II  Body Pump, 90 min
TORSDAG: Löpning 8 km
FREDAG: Promenad, 60 min
LÖRDAG: Löpning 8 km
SÖNDAG: Body Pump, 60 min  II  Body Balance, 60 min

Veckans bästa: Är allmänt rätt missnöjd med denna veckas träning. Torsdag-fredag-lördag var en katastrof! Men det är uppoffringar man får göra... Firade ju Myrna i torsdags och det var helt klart värt det. Det bästa var nog jazzen i tisdags! Stretchingen går bättre och bättre, kan nästan göra grand battement anständigt igen. Satte även ett par helt okej axel-hopp på diagonalen, dessutom gjorde vi en fruktansvärt rolig parkoreografi. Kanske inte den mest intensiva träningen men att ligga i en hög på golvet och skratta är nog så bra på sitt sätt! Jag och Frida kämpade på i vår modell/casual guy-duo, ser fram emot fortsättningen på tisdag! Det var också välbehövligt att få lite Annette igen efter två veckors uppehåll. Good to be back!

Denna vecka tänker jag bättre mig lite... Vi får se!



Så här kul kan man ha när man festar! :) Det tar sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0