varför vill ingen lära känna mig?

Jag är definitivt en intressant människa... med många bra egenskaper! Jag är så himla mycket! Jag är nyanserad med ett stort djup, jag är varm, engagerad och intelligent. Jag tänker alldeles för mycket, är lite tokig och rätt svår. Har mitt bagage. Jag pendlar stor mellan ytterligheter, det är väl spännande? För att inte tala om hur rolig jag är... Dock är höjden av skoj för mig ironi... What more do you people want?

Är det förkonstigt? Tänker jag för mycket? Förmodligen är jag alldeles för ironisk. Ironi har en förmåga att göra människor osäkra. Eller är det så att människor faktiskt vill lära känna mig och att jag avfärdar dessa som människor som jag inte vill lära känna? Vad är det jag söker men sällan hittar? Är jag själv min bästa kompis? Hur ofta intresserar jag mig för andra?

Tänk hur många spännande personligheter universum har att erbjuda... Som vi har runt oss varje dag? Varför känns vardagen då så grå?

Jag tackar stort för somliga av er som finns hos mig! Och resten, kom igen! Visa lite intresse för fan! :)



Titta vad rolig jag är! Jag kan leka med en ballong...

Lät det här som en kontaktannons? Det är inte bra att jobba natt...



Kommentarer
Postat av: Cherry.

I love you baby! du är min bästa. <3

2008-11-11 @ 22:20:57
URL: http://cherrycherrypops.blogspot.com
Postat av: Connie

Du är en intressant kvinna!



PUSSS !

2008-11-11 @ 22:44:04
URL: http://ConnieHv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0