tack för underbara kollegor!

Inte nog med att jag fick den lilla lönen på 43 000 kronor (!), jag har även världens sötaste kollega! Ammi såg att vår chef hade missat ett schemabyte för hennes del och att hon inte stod uppskriven att jobba på söndag. Skönt, tyckte hon som gärna vill vara ledig men tänkte ändå på stackars kompisen Liv som har jobbat halvt ihjäl sig och frågade om jag ville vara ledig istället för henne. Vilket jag givetvis ville! Så då tog jag semester på söndag och får alltså sova natten innan jag flyttar. Såå skönt! Och nog nödvändigt för jag känner mig så stressad och slutkörd.

Tack Ammi! :)



That´s me...


Ps. Hur bra är det inte att få 43 000 i lön? Nu har jag faktiskt råd att betala den äckligt dyra lägenheten! Weehoo!



Kommentarer
Postat av: nadine

vad jobber du mä?

2008-12-15 @ 17:17:47
URL: http://www.primaryroad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0