we like to move it?

Dagen blev helt okej, eller faktiskt väldigt mycket bättre än förväntat. Började i och för sig med att försova mig till träningen och missade pumpen. Försökte behärska min ilska, men det var svårt må ni tro. Det blev bara Body Balance och en hel del simning efteråt. Det kanske räcker?

Sen svepte jag förbi Farsta och handlade adventsfika till den sargade familjen. Väl hemma dök en eländig M upp... Är mycket glad att hon kom till mig och inte stannade på soffan! Hjärtat hjälpte mig att fylla fyra sopsäckar med kläder, vilket även är allt jag har fått gjort idag rörande flyttstädning/packning. En hel del kvar alltså...

Sen blev det fika med lussebullar, pepparkakor, skumtomtar, glögg, mandlar, russin, julmust och kaffe. Jag tror minsann att julbulket har börjat! :) Dags att bli fet nu, så jag klarar vintern sedan!

Kvällen avslutades med att jag och käraste Tyson gick på bio och såg Madagaskar 2. Den var fan ännu roligare än den första! Jag ÄLSKAR King Julien... Så behöver ni skratta vet ni vad ni gör; gå och se Madagaskar 2! I would again.

Bra idé med bio gumman. Och tro mig, det gör riktigt ont att se dig som du är nu. Jag ska seriöst slipa biffklubban inatt... :(



YES YES YES!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0