slut men lycklig!

God eftermiddag! Jag känner mig ruggigt sliten och seg men vad gör det för just nu är allt perfekt! Varför?

-Gårdagens dansklasser var grymma! Gillar koreografin vi gör på salsan och den sista halvtimmen kom Bianca in och vickade och vi fick köra lite voguing... Sjukt kul! Och Bianca, som jag faktiskt gick danslinjen tillammans med, är så jävla snygg och hon är fantastisk på sin stil. Jazzen var som vanligt top notch! Kände mig lite obalanserad och vinglig i snurrarna men satte iaf några klockrena trippel-piruetter. Vi fortsatte på par-koreografin... Gah, vad kul den är! Jag och Frida satte våra lyft och kast riktigt galant... Dessutom ännu en skrattfest! Jag borde dansa mer...

-Det finns inget som går upp mot gå-av-dagar när man vet att man är ledig, åtminstone några dygn...

-Jag och Cap ska ut och drinka några öl ikväll! Bästis, öl, ledig kväll. Vad mer kan man begära? Ser även en långhårig man hägra någonstans vid horisonten... Någongång kanske.

-Om en och halv timme ska jag köra järnet med aerobics och Body Pump! Har tänkt lägga rejält på ben idag... Kan behövas, så asset blir niiiice!

Ahh, life is pretty great! Tycker ni inte? Och idag är en dag så bra som någon att hitta på något kul! Vad gör ni?

Nu ska jag packa min väska med diverse... Wish me luck!


//L



Fina Bianca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0