slarv!

Nu ska miljö-Hitler tala... Seriöst! Hur svårt kan det vara att sopsortera? Det finns en behållare för respektive metall, hårdplast, kartong, returpapper, tabletter, ofärgat och färgat glas, läkemedel/smittfarligt/antibiotika... Och en för "vanliga" sopor, där självklart ALLT hamnar ändå. Hur svårt kan det vara att sikta rätt? Allt finns på ett ställe, läkemedelsrummet, så det borde inte vara så himla svårt att göra rätt. Och jag som tjaaaatar hela tiden... Kanske är därför? :) Tjat är ett koncept som verkar dömt att misslyckas.

Är folk bara slarviga, allmänt blåsta eller är det jag som överreagerar? You tell me för jag blir faaan tokig! Varför kan alla inte bara vara som jag vill?



Så enkelt, så enkelt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0