Pernilla made my day...

Tänk vad vi människor kan påverka varandra! Pernilla som jag körde Body Balance för idag är bara världens sötaste och underbaraste instruktör. Vi brukar alltid småprata lite efter klass och gjorde så idag med. Hon frågade vad jag jobbade med, säger att jag är duktig. Inga märkvärdiga saker alls. MEN viktiga! Hon är en sådan människa som ser. Ser andra människor och vad de kanske behöver. Hon tittar alla i ögon och man känner att man blir uppmärksammad. Det läskigaste jag vet är människor som aldrig skapar ögonkontakt. Det känns så konstigt. Pernilla är harmonisk och lugn. Och söt. Går inte att låta bli att tycka om henne. Det är synd att jag dansar på tisdagar när hon kör både Pump och Balance. Är en så himla skön dag. Fast Annette är inte fy skam heller...

Men i alla fall, tur att det finns härliga instruktörer. Jag är faktiskt själv utbildad instruktör i Body Balance men har aldrig kört någon klass, då jag känner att jag är i för dålig psykisk form för att instruera en bodymind-klass. Jag är INTE speciellt harmonisk!

Tack Pernilla för att du såg mig idag!



Yoga är fint.

//L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0