omotiverad...

...och seg är jag! Trots att jag var så duktig igår och bara drack ett glas vin och var hemma vid halv två vaknade jag som ett jävla vrak! Lite karaktär har man väl så självklart blev det träning ändå. Jätteroligt kan jag inte säga att det var... Men säkert bra ändå!

Ännu en helg till ända... Har ni gjort något kul? Själv är jag grymt trött på att jobba helg hela tiden, har tagit så många extrapass på sistone så det känns som om jag alltid jobbar någon dag under helgen. Börjar också kännas hur mycket jag jobbar och inte blir det bättre den här veckan, bara ledig två dagar... :(

Nu ska jag käka lite, ta en dusch och sova ett par timmar. Sen tänkte jag återkomma med t ex bilder från igår. Ska hämta lite kraft! Ha en bra söndag så länge i skitvädret!



Söta söta söta Helene! Tack för igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0