myskillar...

Musiken jag har lyssnat på idag har minst sagt varit blandat kompott. Den röda tråden är att alla är män! De kan ju trots allt vara bra att ha ibland... Har valsat runt mellan The Ark, Fred Åström och Gentleman. Alla mysiga och goa!

Helt allvarligt, skulle inte ni vilja ha en egen Gentleman eller Ola Salo att hänga med hemma? Ola vill jag gifta mig med för han verkar vara världens sötaste (dessutom världens vackraste man!) och Gentleman vill jag bara krama på! Iförd det vita linnet och blåjeansen och givetvis med en skön mössa på skallen borde det vara en ren omöjlighet att motstå honom... Och hans rörelsemönster är mer pepp än vad som helst, vad kan få en glad och sprudlande om inte det? Fred är ganska död, men han var mysig han med! Hans råhärliga, utpräglade stockholmsdialekt ger mig verkligen en underbar, lite vemodig, nostalgi. Min favorit-Fred är för tillfället Åkare Lundgrens begravning, den borde ni lyssna på!



Dagens bästa killar!


Me wants them in me home!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0