mindre bajs!

Fast fortfarande lite... :) Nu har jag hämtat mig lite från dagen, eller rättare sagt är jag helt slut, lite mer sömn sen så är jag som ny imorgon! Gick knappt att blåsa liv i mig klockan halv sex när jag tänkte vakna. Tillslut kom jag upp och masade mig iväg till jobbet. Det känns drygt att behöva gå dit en ledig dag, dessutom bara för att lyssna på en del meningslöst kackel... Och som vanligt lyste produktiviteten med sin frånvaro. Måste dock säga att jag gillar min chef mer och mer! Hon har sina sidor men hon gör sitt jobb jävligt bra.

Nu ska jag slänga i mig en tonfiskmacka framför TV:n för ovanlighetens skull! Var nog en tre veckor sen jag satt framför den senast. Vad som inte är ovanligt är det som kommer att finnas i rutan... You got me right... VÄNNER! Yeah! Det var alltför länge sen. Ska njuta av att pappa inte är hemma. Förresten Myrna, ska vi börja planera vårt Vänner-liv eller??? Me waiting...

Ska man tända en brasa månntro? Kommer sakna det ruggigt mycket när jag flyttar. Ska även försöka klura ut något intressant att skriva om för det här duger ju inte, eller hur?





Vad ska ni göra ikväll? Hur som helst hoppas jag att den blir fin, eller har varit det för er som snart tänker avsluta den!


//L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0