liv.

Jag är så jävla bra! Det får bli dagens ledmotiv... Vet inte varför, men humöret känns strålande idag. Vädret är the worst kind, riktigt sucky med tung dimma, regn i luften och en vidrig grå färg. Har just kommit in från 40 minuters jogging och lite stretch, helt normalt klockan åtta en lördagsmorgon... Segt som fan gick det, tog fyra minuter längre tid än i torsdags, kroppen kändes som en kola. Men vaddå? What the fuck, I did it! Och därför är jag så bra.

Kanel- och kardemummagröten kokar på spisen, ska skiva lite banan att ha i... Ett ägg... En havris med kalkon... Och lite vatten. Ni ser själva, livet leker! Pretentiöst? Maybe. Idag är jag bäst!

Kommer sova urbra efter den här morgontortyren, för att vakna vid tre i bästa fall och börja fila på utseendet. Som givetvis kommer att bli fab eftersom det är en sådan dag! :)

Som sagt, ingen egentlig anledning. Vaknat på rätt sida? Vore märkligt eftersom jag inte har vaknat än... Men jag kommer definitivt att somna på den. Hehe... Behöver man specifika skäl? Varför inte bara surfa på denna übersköna, lätt omnipotenta känsla så länge den varar?

Nu har jag irriterat färdigt... Ska bara bjuda på en bild på underverket... Me!



The wonder that is Liv...


Nu lägger jag drygheterna åt sidan och önskar er alla en fantastisk dag i detta eländiga land som vi kallar Sverige! Enjoy!


//Super-L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0