världens längsta och meningslösaste lista...

Men det är ju så kul... Öhh?

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
26!
Var är du född?
Huddinge sjukhus
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag var helt enkelt en Liv...
Vad är ditt andranamn? Beatrice Maria
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jonas
Hur många syskon har du?
Två små brorar!
Vilken är din mammas hemstad? Örebro
Din pappas hemstad? Stockholm
Vad ville du bli när du var liten? Läkare och ballerina.
Bästa barndomsminnet? Kenya-vistelsen när jag var 6 år. Kommer ihåg att jag älskade min farmor så mycket där (det gör jag nu också)!
Vilken svordom använder du mest? Alla! De bara forsar ur mig...
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Stripped - Christina Aguilera, Future Sex/Love Sounds - Justin Timberlake, har dansshow i köket!
Vilken är din favorit-CD för tillfället? Det kommer alltid att vara Separtion Road - Anna Ternheim.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Just nu? Hmppf... Världens bästa är alltid världens bästa. Det vill säga Lars Winnerbäck och Anna Ternehim! Alltid.
Äger du en iPod?
Nej, men en fin vit Creative som jag inte skulle klara mig en dag utan!
Äger du en digitalkamera? En trasig en... :(
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Farsta C, ska tydligen vara ganska stort...
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Mat till barnen i Afrika, vill jag tro.
Vilken bil kör du? En röd Toyota Yaris.
Äger du en cykel? Japp! En fin en, med korg!
Vilka är dina favoritkläder? Insnöad? Dans- och träningskläder. Lätt!
Favoritklädmärke? Har jag nog inget. Cheap Monday och Monki kanske. Annars ska det vara billigt och coolt.
Använder du huvtröjor? Använder du huvtröjor? Vilken fråga... Vad skulle man göra utan luva?
Äger du några band t-shirts? Självklart.
Skulle du säga att du är trendig?
Jag är cool.
Vad åt du till frukost? Kokt ägg, yoghurt med kanel och färsk ingefära, två knäckebröd med kalkon, keso och paprika. Vatten.
Vad åt du till middag senast? Potatissallad (yttert lite), lax och grönsaker.
Vilken är din favoritmacka?
Wasa Havre med gott pålägg. Mackor rules!
Vilken är din favoritfrukt? Persimon, clementin, ananas, mango, apelsin, vattenmelon, druvor... Love it all!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Varför skulle jag få det? Proteiner!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ja, och massa andra saker. Jobbigt det där...
Coca Cola eller Pepsi? Ingetdera. 33 cl Cola innehåller 137 onödiga kalorier... Bubbelvatten är godare!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag undersöker saken. Försöker fortfarande lära mig att lyssna på min kropp, har stängt av för länge...
När sov du senast på golvet? Somnar på köksgolvet titt som tätt efter jobbet... Är så skönt med golvvärme! :)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Inte de senaste tre månaderna! Tidigare har det snarare varit hur mycket medicin jag hinner få i mig innan jag somnar...
Favorittid på dagen? Beror helt på! Oftast kväll/natt. Men det kan vara jättesönt att vakna tidigt!
Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Utpräglad nattuggla, men blir mer och mer morgonpigg med åren.
Favoritdag i veckan? Kan nog vara vilen som helst. Säger tisdag för att det är jazz- och Annettedag! :)
Läggdags? Det är väl alltid en bra tid att gå och lägga sig?
Senaste filmen du såg på bio? Vicky Christina Barcelona.
Favorit TV - program?
Tittar aldrig på TV! Bara Vänner-dvd...
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen film, men Vänner! Förresten... Kanske Southpark. Filmen alltså...
Vad har du med dig in på bion? Biljetten och vatten.
Vem var din favoritlärare och varför? Margareta Lindsten. Svenska och engelska. Fullständigt outstanding!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Gillade alla ämnen utom möjligtvis fysik. Favoriterna var väl språk, medicin och psykologi.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Haha... någon måste vakta språket! Värre språkpolis gååår inte att hitta!
Pratar du några andra språk? Engelska, tyska. Tragglar på med spanskan.
Läser du för skojs skull?
Kanske man kan kalla det... Fast läsa är i högsta grad allvar!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Inte så många med tanke på hur mycket jag läser! Var nog Harry Potter senast...
När flög du senast? I Juni, hem från Accra.
Har du någonsin varit på Jamaica?
NEJ! Men det är garanterat en plan, herregud vad sugen jag är!
Varit i Afrika? Ja. Kenya och Ghana.
Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Västindien och till något nytt land i Afrika.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Har alltid sagt nej, men jag har blivit så modig på senare år så nu är jag lite sugen!
Vilken är din favoritsport att se på? Många. Måste nog välja friidrott, jag är lite besatt. Sen är ju estetiska sporter som dans, gymnastik och konståkning alltid kul.
Fotboll eller ishockey? Helt klart fotboll.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? ALLT! Eller kanske berg- och dalbanor. Om jag måste välja!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Stjärna på foten. Och är sååå sugen på att sätta anchors i nacken, kommer så fort jag har råd!
Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Skrytsamhet. Snålhet. Osäkerhet.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Vad är inte ett måste? Perfektion ska det vara. Fast sinne för ironisk humor är ju jävligt viktigt...
Har någon någonsin kallat dig lat? Oh ja! Jag är lat... Tar det som en komplimang :)
Vem var den senaste som ringde dig? Merja från jobbet.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det är jag övertygad om att de gör.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Verkligen inte. Du betalar för dig och jag betalar för mig.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Arg, ledsen, besviken... Filip...
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Funkar bättre mer killar, har det alltid gjort. Blanda inte in kärlek bara, då går det åt pipen!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Hur ska jag dö?
Tycker du om att krama folk? Inte speciellt mycket, men jag jobbar på det.
Har du gråtit offentligt? Javisst.
Vad sysslar du med just nu?
Förmodligen inget upphetsande eftersom jag har ägnat tid åt det här! :)


Kommentarer
Postat av: funny bunny

jag är verkligen en sucker som läser din blogg ord för ord, tillochmed den här lååånga listan :) puss mitt hjärta!

2008-11-02 @ 23:50:03
Postat av: Ante B

Men vafan...ADIDAS!?

2008-11-03 @ 04:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0