lika bra att starta en liten nedräkning!

Eller hur mina vänner? Nu är det bara lite drygt två dygn tills jag flyttar! Som jag har väntat och längtat... I september kändes det som en evighet och nu är det alltså snart dags. Surrealistiskt. Igen.

Idag är det dags att på allvar ta tag i flyttstädningen. Ska äta frukost nu och sova snart men tänkte försöka vakna i hyfsad tid och ta en joggingtur. Sen är det bara att hugga i! Tur att man inte har så mycket prylar... Och en starke Adolf-kompis i Tyson-version som kan släpa soffor åt en... :P

Som sagt; två dagar... Two days baby, two days!! Och ni ska få följa med. Och alla som känner för att ge mig en spontan inflyttningspresent är varmt välkomna... :)

Yaaaay!



Dagens kompis...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0