ingen vanlig morgon.

Somliga var visst uppe klockan sex idag! Kan knappt minnas när jag var uppe så tidigt sist... Ska göra utbildningen i S-HLR på jobbet. Var över ett år sen sist så det är helt på sin plats. Måste dock tillägga att HLR-kurser är bland det värsta jag vet! Tycker att scenarieträning är skitläskigt... Men det måste gå bra!

Hur som helst är det en strålande morgon, skönt att vara uppe och äta frukost tidigt... Och jag tror aldrig att det har varit så lätt att gå ur sängen! Fick dessutom glädjen att vakna till ett fint sms grån Gustav. Me like!

Nä, nu ska jag ut och möta världen. Ge mig en kopp kaffe bara så äger jag den! :)



Polaren Anne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0