i just can´t wait!


Åhh love!
Tänk när vi två kan sitta på min alldeles egna balkong och dricka växelvis kaffe och rödvin. Vi behöver inte gå i timmar för att umgås. Eller ligga i varsitt hörn av vår finfina soffa och se dumma ut... Eller sitta vid morfars köksbord och lägga vårt 5000-bitars och hoppas att alla bitarna finns. Vi kan slå på stort och bjuda hem spännande människor. Det ska bli vår fristad, där vi hör hemma båda två... Du kommer alltid alltid alltid ha en plats i mitt hem. Och en nyckel till min dörr...

Tack Myrna för att du gör mig trygg. Tack för att du är den enda i världen som jag vet finns. Tack för att du är lojal över all rimlighet. Tack för att du ger mig frihet. Tack för att du får mig att leva. Tack för att jag bara får vara. Tack för att 21 år betyder mycket... Tack för att du är du!

Du är mer än man kan begära och jag är lycklig! Världen kan aldrig göra oss något ont... Can´t imagine what I would do without you.



Forever is forever...


Med dig bredvid kan jag inte förstå varför jag gnäller... Jag måste snart köpa din termos så ditt kaffe inte fryser!

<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0