halloweenträning.

Är det idag eller? Ska ni fira på något kul sätt? Vad det nu är man ska fira. Själv tänker jag nog bojkotta skiten. Är inte bjuden på någon fest, vet inte ens om någon. Vore i och för sig kul att hitta på något. Vi får se...

Har dagen börjat bra? Själv var jag uppe tio för att träna. Kom i säng rätt sent så jag var inte fräsh i morse. Körde Moves en timme, var okej. Gillar konceptet med porrdans-aerobics och det är helt okej träning men instruktören är sådär. En liten flick-pojke som nog helst skulle vilja vara tjej, de har ett speciellt beteende. Dessutom är han rätt förvirrad och faktiskt inte så bra på att dansa... Men men. Efter det drog jag på mig tightsen och löparskorna. Hade dumt nog glömt vindjackan, men tänkte inte låta det hindra mig. Joggade i 50 (!!!) min! Är riktigt stolt över mig själv, tänk att för två veckor sen hade jag inte tagit ett löpsteg på säkert tio år!

Nu är jag hungrig och trött och rätt oinspirerad. Ska göra lite käk och kanske sova en stund. I alla fall vila och läsa lite. Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Ska försöka att inte deppa ihop... Har ni några tips så hojta till!

//L



WHY?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0