gosh!

What a day! Vaknade kvart i tio, har terapi vid St Eriksplan halv elva... Bra där. Bara att stressa iväg, hann precis. Var så jädrans trött efter att ha sovit i tre timmar bara. Dessutom kände jag mig en smula bakfull vilket var märkligt eftersom jag bara drack två öl (stoora dock) igår. Jag kanske var drunk on Jesus... (som inte var en dröm eller hallucination) Klunkade i mig en halv 1,5 liters Ramlösa i bilen, kickstart för magen det! :)

Efter hjärnskrynklandet hängde jag på stan i tre timmar på jakt efter morgondagensn party-outfit. Hittade en som fick duga... Hänger på spetstrenden och investerade även i ett pra grymma pjuck. Sjukt snygga! Hoppas på att kunna visa några bilder imorgon. Jobbigt var det i alla fall. Stresshopping är det värsta jag vet!

Gårdagskvällen tänkte jag ägna lite tid åt senare! Den var händelserik! Myrna gjorde flera fantastiska framträdanden och jag har haft lite småsvårt att få Jesus ur huvudet idag...

I´ll keep you updated!



USCH! :)


//L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0