fyndpatrullen och ett tips!

Pyttan min är en så inspirerande vi-köper-konstiga-saker vän! Möjligheternas hus var fullständigt nerlusat med folk, bara en timme efter att de hade öppnat för veckan... Är det så jäkla poppis att att handla second hand? Jag förstår i och för sig varför! Kom hem med tre ungsformar i olika storlek, två vita kaffekoppar (skulle varit fyra, hon som tog betalt krossade två stycken!), en randig tebalja med fat och ett 5000-bitars pussel. Allt för 50 kronor! Love hittade en fin elefant till samlingen som stod och väntade på henne och ett gigantiskt kristallaskfat... =30 kronor. Dessutom hotade hon med att sula askfatet i huvudet på mig och vi bråkar någon gång... Snällt va? Måste hitta något att kontra med! Hur som helst var vi båda nöjda och dagens slutsats får bli att konsumtion alltså KAN göra dig lycklig! Om du inte visste det...

Så bor ni Farsta-området och inte har varit på Möjligheternas hus så är det definitivt värt ett besök! Det är en fantastisk idé och ett riktigt fyndpalats. Dessutom har de en gigantisk bokavdelning där det känns som man kan hitta vad som helst. Gå in på deras hemsida, www. farstahuset.se och läs mer! Men ge fan i att köpa de grejer som jag vill ha...



Paradiset?


Massage var underbart! Tog ryggen och jesus vad skönt det var... Jag var inte heller så stel som jag trodde, bara lite i muskelfästena i asset. Där kändes det vill jag lova! Jäkligt bra kille som gjorde det, söt var han också... :) Funderar på att göra en vana av det. Kände mig dock helt groggy efteråt. Åhh vad skönt det var! Lovely. Synd att det är så dyrt bara. Om någon erbjuder gratismassager för bättre behövande utan pengar kan ni ju hojta till!

Nu ska jag för övrigt ut och springa och helt förstöra effekten av massagen! :P


//L



Kommentarer
Postat av: Helene

Heeej! Äntligen har jag hittat din blogg!! Och JA, det är skitpoppis med second hand, alla på jobbet tjatar om det i alla fall... har inte upptäckt det själv än, har alldeles för dåligt sinne för att nosa upp fynd på såna ställen..! Eller så har jag bara inte gett det en chans..? =) Puss på dig gumman!

2008-11-06 @ 19:34:51
Postat av: Liv

Vad kul gumman! Du är välkommen! Tur att man hänger på trenderna då :) Det är faktiskt skitkul, speciellt om man är fattig -som jag! Du borde pröva, sen är man ju olika... Puss puss

2008-11-07 @ 04:44:00
URL: http://isayno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0