en sån ohälsosam syn...

Här stod jag nyss och stretchade efter en skön morgonjogg, svettig och rosig om kinderna, stiligt träningsklädd och hurtig... Med en cigg i mungipan! Snacka om att förstöra bilden! :) Men vet ni vad? Jag ÄLSKAR den där ciggen! Det känns som om jag verkligen har förtjänat den... Ni vet det där undantaget som bekräftar regeln, att även solen har sina fläckar... Und so weiter... Man kan inte vara perfekt! Hehe... Det är så himla gött att halsa i sig några bloss när man står där och varvar ner och har varit nyttig, kan man fira på ett bättre sätt?

Idag var en härlig dag att ge sig ut och springa. Himlen är blå och solen tittade fram lite... Jag undrar om det egentligen är så bra att kasta sig ut och springa när man precis har kommit hem efter en lång jobbnatt men det stuntar jag i, för skönt är det!

Nu är det frukost, dusch och sängdags! Bra sätt att börja dagen va? Ni som tänker vara vakna idag får ha det fantastiskt!



Jodå... Nyttig kan man vara! Lycka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0