en bra sjuksköterska!

Jepp, det är tydligen jag det! Tre patienter hittills inatt som har sagt att de är glada att se mig och att jag är bra. Fick dessutom veta av Ammi idag att chefen hade sagt att det är en sjuksköterska på natten som utmärker sig när det gäller att planera omvårdnaden och som är fenomenal på dokumentation! That´s me! Dessutom hade ju verksamhetschefen C-G sagt att "den där Liv på natten skriver fantastiska journalanteckningar..."

Åhh, vad det är kul att få uppskattning. Tänker klappa mig själv på axeln och vara glad över att jag i alla fall verkar vara duktig på någonting! Sen kan man ju hoppas att det syns på lönen också efter fredag då jag ska ha lönesamtal... Nervös!




Intressant när man bild-sökte med termen "sjuksköterska" eller "nurse" på Google förresten... De första träffarna var så klart slutty nurse...  Men det är klart, de är ju faktiskt lite viktigare och snyggare! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0