en bra morgon.

Nu är det nästan dags för sängen! Gud vad jag ska sova. Kom hem från jobbet och kände att jag hade svårt att komma ner i varv efter en emotionellt tung natt. Så vad gjorde jag? Jodå, sprang av mig eländet så klart. Ett utmärkt sätt... Laddade MP3-spelaren med Green Day och Aerosmith och gav mig ut på 5 km. Så jäkla skönt, fin morgon också. Så här dags är det skönt att jobba natt! Skulle inte vilja sitta på ett kontor nu...



Här springer jag! Fina militärbron.


Så nu sitter jag här, varm och lite urlakad. Ska äta en frulle bestående av en banan- och kanelsmoothie, två Wasa Havre med kalkon/keso och makrill, ett kokt ägg och någon frukt. Sen måste jag ringa chefen också och prata lite om förra lönen. Det sista jag gör innan bedtime är att ta en dusch. Tänker sova till fyra. Sen är det dags att träna igen... Och jobba.

Vad ska ni göra idag?

Nu sovdags!


//L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0