drömmar.

Jag tänkte på en konstig sak. Jag drömmer inte längre... Kan inte ens komma ihåg när jag drömde senast! Jag som alltid brukar drömma, en massa konstiga saker... Dock är det skönt för jag HATAR att drömma! Den värsta sortens drömmar är de som skulle kunna vara verkliga men som inte är det. Vilket man då tyvärr inser när man vaknar. Spelar ingen roll om man drömmer något bra eller något dåligt, när verkligheten träder in är det skitsamma. Drömde jag något fantastiskt påminns jag om att det inte är så, drömde jag något dåligt sitter den känslan i hela dagen...

Hört något mer negativt? :) Bättre att drömma när man är vaken, det är mer påverkbart!



Drömmer ni mycket? Tycker ni om det?

Jag är bara i början av min natt så jag återvänder snart!


//L



Kommentarer
Postat av: f

nu när jag slutat med sömnmed. så drömme rjag sjukt mkt.. men bra drömmar och de är ju bra :)

2008-11-04 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0