did not see this coming...


Nej! Jag vill inte vara här nu... Vill vara kvar! Trassla in mig i dina mörka lockar igen och bo där i evighet... Du får inte bli rädd men något har hänt. Något bra. Och nu har du inget val. För som jag sa igår väljer jag åt dig. Ord behövs inte ens...

I´m happy. For now...



Mitt äventyr


Jag vill även tacka min sponsor, manager, kontaktförmedlare och life partner M för att vi är i det här tillsammans. Jag gillar vändningen vår tillvaro har tagit och väntar med tillförsikt... Förstår för mitt liv inte vad som någonsin kan ha varit viktigare än du och jag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jesus i sanning! På tal om "i sanning"-öl med vår gode gamle vän J är på tiden!



Puss

-C

2008-11-13 @ 23:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0