det är en vacker morgon...

... Är det inte? Det är grått och kallt, regnet hänger tungt i luften. Kaffekoppen i min hand är varm, jag värmer den. Inuti är jag varm. Inte trasig. Jag känner mig fridfull. Jag känner mig pigg och utvilad.

Jag kan inte riktigt minnas när det var såhär trevligt att vakna senast... För idag är jag bra. Sinnet är lugnt, världen har fred och magen är platt. Idag är världen min. Så vad gör man en fredag i livet då? Liv ska förära sin terapeut med ett besök, och ser verkligen fram emot det. Vi har mycket att prata om! Sedan ligger dagen ganska öppen... Glider kanske förbi Emmie på vägen hem och snikar till mig lite kaffe och kanske en snabb söderpromenad. Någon form av träning ska också försökas hinnas med. En joggingrunda vore fint, vill testa om det går lite lättare att springa när jag faktiskt har sovit! Någon form av pass måste det bli ikväll också, energinivån är på topp!

Igår hade jag en så mysig stund med mig själv! (Det där lät ju... :P) Satt i vardagsrummet i mörkret med tända ljus, musik, en kopp te och lite godis, det luktade julkänslor i huset och var underbart!

Hoppas dagen blir strålande för oss all! Btw... mitt frukostägg blev perfekt! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0