det är en sån dag.

HLR-utbildningen gick såklart bra. Och jag ställer mig återigen frågan varför jag alltid ska noja mig över saker som jag vet kommer gå bra?! Finns det säkert fler som gör och det är så himla onödigt... Oavsett om ens aber i tillvaron går bra eller dåligt spelar det ju ingen roll att man slår knutar på hjärnan innan, då man ofta inte kan påverka utgången mer än att man är så väl förberedd som möjligt! Karin och Cia var sannerligen bra instruktörer och det var faktiskt skitkul. Nu är jag 100% beredd på vilket stille som helst, vilken natt som helst! :)

Ibland känns det så jäkla befriande att få gå upp på morgonen också, det kommer bli perfekt att varva tidiga mornar och senare uppgångar i framtiden. Ahh, framtiden! Den ser ljus ut... De två kommande veckorna tänker jag drunkna i flytt, ansvar, pyssel, annalkande julkänslor, vänskap, morotskakor, ljus, bruna korkskruvar, närhet och vackra ögon. Bland annat... Pretentiöst? Fuck me!

Just för tillfället tänker jag rikta hela min uppmärksamhet åt dagens lunch; kattmat (=Ravioli - det enda Coop hade att erbjuda...)! Sedan blir det sängen, måste sova ett par timmar innan träningen i kväll och jobbet i natt. För övrigt kan jag tillägga att entusiasmen över att arbeta har dalat ett par pinnhål de senaste dagarna...

Se till att ha en bra dag!

//L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0