dagarna med emmie.

Ibland saknar jag verkligen när vi satt ihop du och jag. Jag har nog aldrig haft en sån sitta-ihop-bästis... Vi gjorde så jäkla mycket knäppa grejer, sådant som verkligen får en att känna att man lever. Inte mådde vi alltid bra och halv-desperata var vi, men fan vad kul vi hade gumman! Och lätt att vi hade de bästa festerna! Vad fan slår Halloween 1 och 2 och Springbreak... Och Hultsfred! Blev bara fruktansvärt sentimental helt plötsligt och vill titta tillbaka! Snodde ett gäng bilder från Emilies kamera för att nostalgisera (vi säger att det är ett ord!) lite...


Rondellhunden Cora:




Otaliga kvällar på Värdsan eller skabbiga hemmafester i Trånkan:




Halloween 1 och 2:




Springbreak:




Hultsfred:





Moments:




Definitivt en av de mest galna och händelserika perioderna i mitt liv! Nu är allt annorlunda men jag saknar dig min Emmie! Snacka om att vi levde!



Vackra färgstarka snacksaliga Emmie! Tack...



Kommentarer
Postat av: Emilie Cammersand

Du är det finaste, bästa, underbaraste en tjej kan ha till en vän. Sånna som du växer inte på träd.



Är så lycklig över att jag har dig i mittt liv, men jag har gett mig fan på att träffa dig mer... insåg hur mycket jag saknar dig senast vi hade en heldag.



Tack så hemskt mycket för alla vackra ord, jag satt och blev riktigt blödig och tack för att du inte valda dom värsta bilderna...



Ser framemot att leka med dig imorgon,kanske prata om jesus(?!) och dricka en drink, dansa lite i våra fancy outfits.



Me love you long time, stor fisken / Emilie

2008-11-07 @ 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0