bra dag.

Idag är en sådan fin dag fylld av trevligheter, spänning och förväntan! Har redan varit på terapi, hämtat flyttkartonger, second-handfyndat och ätit bra. Träning blir det ingen för jag måste ha en vilodag! Passar bra idag för jag är rätt seg efter all träning den här veckan...

Möjligheternas Hus shoppade jag; en vas, fyra krukor, en adventsljusstake, elva glöggmuggar, en väska och två små saker till Myrna för 110 spänn!! Hur grymt är inte det? Köpte även fyra böcker på Bokia som jag längtar efter att läsa.

Har precis smällt i mig världens godaste lunch; två äggmackor med bacon och grönsaker. Nu är jag vansinnigt sugen på efterrätt, men det blir ingen. Någon måtta på extravaganserna får det vara!

Nu ska jag sova och det ska bli lovely. Läsa lite i min bok också som jag får abstinens när jag är borta för länge ifrån!

Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0