bajs...

... eller något annat intelligent. Fy sjutton vad saker suger nu. Natten var ett helvete. Skittrött när jag kom hem efter att ha jobbat över en och en halv timme. Ändå var jag så jävla DUM så jag gick och tränade. Kroppen var helt stum. Vågen visade för mycket. Jag har ont ööööverallt. Personalmöte ikväll. Jag hittar ingen mat.

Pest kallar vi stunder som denna... Nu ska jag lägga mig ner och blunda så kan jag återkomma senare. Kanske på lite bättre humör, kanske med något vettigt att skriva (som att det har hänt?). Vem vet? Ibland ska man nog bara vara tyst.


Här får ni en bild från en bättre tid. Och en bättre Liv. Fast lite fetare... :)



Take me back!



Kommentarer
Postat av: A

håll ut, och kämpa vidare! vissa saker måste man släppa för att se ljuset.

2008-11-05 @ 14:24:19
Postat av: Natalie

Tja! Hade inte den blekaste om att du hade en blogg. Vilken tur att jag faktiskt var på mitt första träningspass på ett år i förra veckan, annars hade jag fått seriös ångest. ;-)



Jo, mitt liv är lite rörigt just nu. Eftersom det är slut med sambon så känner jag att jag måste komma bort ett tag från vardagen ett tag och göra nåt annat.



Hur är det med dig? :)

Kram / Natta

2008-11-05 @ 20:59:34
URL: http://nataliemy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0