älskade snö.

Man måste ju bara älska den fantastiska vintern som kom! Egentligen är jag inget fan av snö och kyla och sånt elände men i år passar det utmärkt. Jag känner mig så himla mysig och dessa förhållanden utgör en perfekt kuliss för det. Världen känns så vänlig, inbäddad och trygg när ett vitt täcke ligger överallt, jag får sån lust att bara sjunka ner i snön och ligga så länge. Titta upp i himlen, förhoppningsvis på några stjärnor och beundra den vackra världen.

Fy sjutton vad jag längtar efter allt tjafsigt mys man kan hitta på när världen är vit. Långa snöpromenader, hålla hand i vantar, snöbollskrig, änglar, sopsäcksåkning med rödvin och skratt, röda kinder, tända ljus och öppna spisen, hett te... Vilket trams va? :) Klyschigt som fan... But a little pretention has never hurt anyone!

Anyway, sjukt trevligt trams. Vem är på? Neighbour Tyson, are you in? All in?



Livet är allt ganska fint...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0