bff

Tänk att man kan vara bästa kompis med två tolvåringar! Det är väl fantastiskt...

image72
Stuck together forever!

Som småsystrar fast så mycket bättre... Det är synd att ni ska bo så långt bort. Fast bra också! Jag får ju åka till Ghana och Washington DC och bo gratis... :) Och det skulle nog vara lite jobbigt att röja runt som vi gör varje dag.

Bowlingen gick i alla fall åt helvete, den enda som visade lite klass var Mimi. Jag och Jonas åkte verkligen på däng! Sen hyrde vi film, handlade McDonalds och godis, åkte hem till Jonas, upptäckte att det var fel film i fodralet, åkte tillbaks och bytte och fick sen äntligen se på den! Och jag fick återigen bevisat för mig att McDonalds-peronalen är inkompetent. Hur svårt kan det vara att komma ihåg vitlöksdippen?! Sjukt irriterande.
Filmen var i alla fall bra... Kommer dock inte ihåg vad den hette. Kom hem vid tre och sov till fem! Och nu ska jag jobba...

CIAO!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0