today is a good day.

Äntligen en ganska bra dag! :) Trots att jag har haft hög feber och känt mig allmänt risig känns det som om jag har fått en del gjort. Viktigast av allt har jag fått prata ut med henne. Det var så skönt och jag hoppas verkligen att det kan bli bra igen nu. Det känns så. Sen har jag varit och satt ljus och ljud till vår elevshow nästa helg, känns bra att ha gjort en insats. Har även varit på banken och plockat ut lite lön! Så nu är jag rik! Woohoo.

Jag hoppas innerligt att jag känner mig lite bättre imorgon för då är jag bjuden på kombinerad inflyttnings-/adventsfest hemma hos Eleonor. Den vill jag inte missa för jag har verkligen saknat min lilla Mora-tjej! Inte ofta jag använder det ordet men det skulle verkligen vara mysigt! Ska åka in till Farsta imorgon och se om jag hittar någon present till henne! Känns så skönt att bli påmind om ibland att man faktiskt har fina vänner... Sen har jag hört rykten om att Sofia och Bianca också kommer dit och det skulle vara sjuuuukt kul! Över ett år sen jag träffade dem senast! New Work-brudarna...





Idag har jag också äntligen kommit loss och bestämt med farbror Erlie att jag och Jonas åker till London den 17 December! Helt underbart! Satan vad jag längtar dit. Vara med Em, Micheller, Andrei och Alex i 6 dagar. Gud vad man kan saknar sina kusiner. Hoppas vi ska gå på någon bra musikal, det gör vi varje år så det är nästan ett måste. I övrigt är London i juletider nästan det bästa jag vet, juldekorationerna på Regent Street, flummet på Carnaby Street, småmarknaderna i Covent Garden och såklart myllret på Oxford Street. Jag tror att vi ska gå på någon mysig julkonsert i Royal Albert Hall också. Jag ser jättemycket fram emot alla julklappar jag ska handla där, så alla kommer få unika London-paket. Allra mysigast ska bli att hitta massor av fina julklappar till min kära. Önskar och hoppats att jag kan ta med dig dit någon gång!

Annars har jag tillbringat kvällen med en filt i soffan och en brasa tittandes på Jane Austens "Stolthet och Fördom", alltså serien som gick på TV i mitten av 90-talet. Var det någon mer som såg den? Den är i alla fall min mysigaste! Ska titta klart på det här avsnittet och sen krypa ner på riktigt.

Natti natti!

image10

Längtar!

Kommentarer
Postat av: Annika

Woho! Mer blogg åt folket!! //Annika :-D

2007-12-01 @ 20:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0