tjejer!

Ååh! Isabelle och Malin! Jag har saknat er! Fan vad kul vi har... Jag, Bellan och Malin satt och groggade hemma hos Isabelle tillsammans med 12 40-åringar som var redigt berusade. Hann ju knappt avsluta groggen innan man hade en ny i handen. Känns dock jävligt skönt att veta att det fortfarande finns något att leva för om 20 år! (Inte sprit och pinsamma fyllor alltså...) Sen stack vi in på värdsan en snabbis och återupplevde lite minnen. :) Och planerade nobelfesten som ska bli himlans kul att gå på, speciellt som ni kommer att vara där. Och skönt att vi har vår trippel-date!

Har gått hela vägen hem från Trånkan sen... tog en timme och en kvart. Pheew! Men det var najs att prata med Filip i telefon hela tiden, saknar våra prat-och-gå-nätter lite! Fast egentligen hade jag bara en sak i huvudet. Ville hem och kolla om Du möjligen var inne på msn och det var Du! Längesen jag blev så glad! Har pratat massa om Dig med mina tjejer... skönt att få prata av sig lite! Sa inget dumt... bara dillade om hur underbar Du är! :P

Har annars bara en tanke kvar ikväll. Var är allt godis? Får sitta här och gnaga på vindruvor. BLÄ!! Något måste jag kunna gräva fram... Ska nog sätta på ett avsnitt Vänner också innan jag sover.


Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0