introducing Liv.

Stulen från Fanny-Bunny...

Namn? Liv Beatrice Maria
Smeknamn? Syster och diverse mindre trevliga tillmälen... JONAS!!!
Ålder?
24 år
Längd? 167 cm
Vikt? 55 kg
Skostorlek? 37-38
Hårfärg? Förmodligen någon... minns inte. Slingor i blont och koppar.
Ögonfärg? Blå som himlen :D
Drömjobb? Narkossköterska eller barnläkare
Favoritskor? Sneakers, Converse
Favoritbutik? Alla små sköna second hand-ställen
Favoritkaffe? Nej tack
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder? 1000-4000
Favoritmärke? Har inga såna preferenser
Tv-program? Friends, Scrubs, Southpark, Weeds... Sport!
Drömutseende? Har jag redan
Snyggaste plagg i din garderob? Mina världsstora gröna flumbyxor
Länder du varit i? De flesta i Europa + Kenya, Marocko mm.
Länder du vill till? Ghana, Tanzania
Favoritplats i hela världen? Danssalen
Husdjur? 8 mer eller mindre feta och skabbiga bondkatter, Bebben - amazongoja och ej att förglömma; Albert, Alfred och Conny + deras typ 100 kusiner på taket!
Höger- eller vänsterhänt? Rightie
Favoritgodis? Flipperdelfiner
Något du absolut inte äter? Inälvor
Fisk eller badkruka? Fisk!
Favoritväder? Sommarkvällar vid vatten
Spelar du nåt instrument? Klarinett, det ni!
Morgon- eller nattmänniska? Dum fråga... vem vill leva på dagtid?
Sparare eller slösare? Vem vill ha en pensionsförsäkring?
Vem är viktigast för dig? Jag själv
Tror du på mirakel? Nix
Ser du på kärleken som ett misstag? One big fucking mistake...
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Stor?
Är du kittlig? Jorå... på två konfidentiella ställen
Snarkar du? Om det behövs
Rädd för insekter? Nope... funderade ett tag på om entomologi var mitt livskall!
Största svaghet? Obotlig besserwisser
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? Jobbar på att inte vilja ha någon!
Chips eller godis? Caaeeendy
Pizza eller hamburgare? Hamburgare, med massa ost och dressing!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? To late
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Över min döda kropp kanske?
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Vad är du mest rädd för? Att misslyckas
Är du rädd för blod? Haha... icke!
Gillar du att sjunga? Ooh ja! Låter som en kråka men det är andras problem... :P
Anser du att du är stark? Ruskigt stark i underkroppen men armarna är sorgligt eftersatta!
Röker du? Röda Prince. För mycket. För ofta. För gärna.
Snusar du? Det med!

10 av mina främsta intressen:
Dansa
Jobba
Undervisa
Design
Läsa
Lära
Musik
Diskutera
Fika
Skratta

9 saker som jag avskyr:
Jantelagen
Mesar
Tåskor
Lathet
Spindlar
Gå upp tidigt
Sjögräs
Nattklubbar
Tighta kläder... hua!

8 saker som jag uppskattar:
Ironi
Uppriktighet
Balett
Mjukiskläder
Sol
Folk som tänker utanför lådan
Ge
Sängar

7 saker som jag gjorde sommaren 2007:
Söp, slogs och knarkade... :P
Gick runt halva Öland på nätterna
Åt korv och klickade med min Bella
Somnade bakom ratten på E4:an
Var med på mittuppslaget i Östgöta-corren
Hejade på Lill som snidade till en träbit till mitt öra i Riksföreningen unga täljares tält på Hultsfred
Såg hur en efter en stupade på Tex-Mex-festen... Tequila är farliga saker!

6 plagg som jag älskar:
Stoooora byxor
Sjalar
Noppiga mörkblå Helly Hansen-jackor
Adidas hoods
För stora linnen
Mössor

5 av mina bästa minnen från 2007:
När Riddar-Ola AKA pissnisse kissade ner Lill-Henkes hall och lade ALLA sina kläder i en kökslåda...
Examensdagen i solen på Sophiahemmets gräsmatta
Hultsfred... Anna Ternheim. Gentlemen & Jazzattacks med Henke. Timbuk med Isabelle... Nätterna i forden. Rocks!
Kräftskivans efterfest... Jag, Jonas, Pyttan, Revina och fiolen blev överraskade av korna i det som tydligen var en hage...
Veckan med Al och Xeni

4 saker jag ser fram emot:
Vår grymma avslutningsshow med alla mina duktiga elever
Januarilönen! Så mycket övertid jag har arbetat... :)
Att återerövra danscenter
Nobelmiddag 15/12 med alla gamla Trånkan-lirare

3 pinsamma saker jag gjort:
Ramlat rätt på arselt framför ett fullsatt Göta Lejon i en MYCKET misslyckad piruett!
Åkt dit när jag plankat på tunnelbanan, satan vad jag lipade!
Vurpat rätt ner i en gigantisk planta mitt i Farsta Centrum i rusningstid...

2 lukter jag älskar:
Marijuana
Sommarregn

1 sak jag borde göra nu:
Preppa några PD-påsar innan Claudio dödar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0