tvekar.

Hur ska man kunna säga nej till det man helst av allt vill ha? Är en liten liten bit av lycka bättre än total olycka? Är det bättre med en liten bit av helheten än ingenting? Hur många val ska man tvingas göra?

Hade jag kunnat hade jag bett dig lämna allt för mig. Jag hade bönat och bett. Om jag hade trott att det fanns minsta chans att du skulle göra det. Jag hade försökt bevisa på alla sätt att jag är den rätta. Men jag har ju egentligen aldrig trott på det. Högt kan jag inte be om något.

Inuti har jag bett till någon större kraft, varje dag. Större än du och jag...

image30




Kommentarer
Postat av: Connie

Det finns kraft, den kommer att komma !

2007-12-05 @ 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0