tål att tänkas på...

Det är framför allt två tankar som upptar mitt sinne denna kalla, kala julaftonsnatt...

ETT: Hade just ett intressant samtal med en patient. Han kallade mig för en godartad nattuggla. Jag grubblar mig fördärvad över vad det kan vara för något? När jag återvände in till honom för att fråga hade muppen somnat... Förslag?

TVÅ: Hur tankad blir man om man, i syfte att döva ensamhet, ångest och dålig smak i munnen, häller i sig en liter Baileys helt själv? Tänkte i och för sig späda den en aning med mjölk och isbitar vilket givetvis kommer innebära att den totala mängden överstiger en liter...

PARENTES: Om man nu inte häller i sig all Baileys själv utan bestämmer sig för att i stället hälla den i en söt, liten, 22-årig flicka som man vill hångla upp, hur mycket ska man då avvara? Att hon står på benen efteråt är inte helt nödvändigt... Däremot undanbeder jag mig spyor i munnen!

Hjälp mig! :P

Ps. Och vad fan är en elakartad nattuggla? De måste vara läskiga!


image56
JAG?



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer garanterat ramla och spy. galet. jag längtar så jag kvävs!

2007-12-25 @ 14:02:23
Postat av: liv

Nej!!! Spy inte! Du ska ligga i mina armar och bara gosa...

2007-12-25 @ 21:05:33
URL: http://isayno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0