stulen.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ibland kände jag mig nästan normal. Blev kär för första gången. 2 gånger till och med...
Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte vad jag vet.
Dog någon som stod dig nära? Nej
Vilka länder besökte du? Tyskland, Turkiet och England
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Lycklig kärlek. Egen lägenhet. Egen bil.
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 8 Juni, äntligen examen!
Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Finally examen!! Efter tillräckligt många år i skolbänken... När sjuksköterskelegitimationen kom hem i brevlådan. Första jobbet som sjuksköterska på en fantastisk avdelning. Att jag lärde mig kramas och sova tillsammans med någon!
Största misstaget? Jag gör inga misstag... Bara ogenomtänkta saker som man kan lära sig av.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja fy fan!
Bästa köpet? Har nog inte gjort några större investeringar.
Vad spenderade du mest pengar på? Turkietresan?
Gjorde någonting dig riktigt glad? Som sagt, examen och jobb.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Stand by me. No subtle men. Sweet escape. Let your body decide. Scarborough fair. Lovers dream. Loneliness is better when you?re not alone. Sommaren rockar.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lite mer turbulent och svängigt än tidigare år. Har varit både gladare och ledsnare än någonsin tidigare.
Vad önskar du att du gjort mer? Tagit mina vänner på allvar och träffat dem lite oftare. Tagit hand om mig själv.
Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit. Gråtit.
Hur tillbringade du julen? Hah... I eländig ensamhet önskandes att jag vore någon annan stans.
Blev du kär i år? Ja, jag blev ju tyvärr det.
Hur många one night stands? Ett!
Favoritprogram på tv? Friidrotts-VM kanske...
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Ja, det gör jag faktiskt... Man lär sig alltid otrevliga sanningar om människor.
Bästa boken du läste i år? Harry Potter and the Deathly Hollows! No competition...
Bästa musikaliska upptäckten? Feist. Gentleman. Jazzattacks. Tom McRae.
Något du önskade dig och fick? Känna hur det känns när någon faktiskt tycker om en
Något du önskade dig men inte fick? Det vet du nog.
Årets bästa film?
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Hade sms-sex och var på personalmöte...
De bästa nya människorna du träffade? Isabelle. Fanny. Azam.
Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Från danskläder till arbetspyjamas!
Vad fick dig att må bra? Musik. Myrna. Vak-nätter. Droger. Fanny. Terapi.
Vilken kändis var du mest sugen på? Jude Law
Vem saknade du? Någon.
Favorit månad? Juni
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Förmodligen en hel del.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0