raven.

Ska seriöst skicka en ansökan till Guiness World Records om man kan få vara med i deras fina bok. Tror att jag har gråtit mest i hela världen idag... Som ni kanske har sett i tidigare inlägg har det dagens tema... Det var alltså inte med flit jag så ut som Gene Simmons. Har i alla fall tagit mig i kragen och tvättat bort sminket, det kliar och svider så förskräckligt i gråtiga ögon.

Jag har haft god hjälp i gråtorgierna av Tom McRae, Anna Ternheim och Reamon. Tack för det! Reamon mest för nostalgins skull.Det är tur att det finns genialiska musiker som kan hjälpa till att tömma en på känsor. Nu är jag mest tom, har inget kvar att ge.

And everything you love will break, you're running out of things to make you feel alive

Låt mig bara falla...


image28
Min himmel.




Kommentarer
Postat av: lovingnurse

sommar eller vinter? :)

2007-12-05 @ 02:49:32
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Poolpojken Himself

Har sökt Arbetsterapeut :)

2007-12-05 @ 16:00:33
URL: http://poolpojken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0