nobelfest.

Igår var jag minsann på nobelfesten... Det ni! Erika och Malin hade ordnat allt så himla bra, cred till dem. Jag och Bellish började hos henne med en för att vara blandat av Isabelle Almroth ovanligt svag fördrink... :P Sen lekte jag frisör och fixade hennes hår, det blev jättefint! Sen ramlade Malin in och såg ut som jordens babe, hon är bra hon -alltid färdig i tid! Själv var jag sjukt schnajdig som ni kan se själva. Jag menar hur ofta framträder jag i klänning, strumpbyxor, högklackat och lockigt hår? De andra kände sig uppklädda, jag kände mig utklädd...

image36
In person: Livan, Bellan, Mallan


Sen lekte vi fina på riktigt och tog taxi från Trånkan centrum till bygdegården vilket tar ungefär 10 min att gå, glassade in sist av alla (kombinationen Liv/Isabelle brukar inte komma i tid...) och fick ett glas champagne. Sen var det trerättersmiddag, tal, prisutdelningar och lekar för vuxna. Årets bästa priskategori var helt klart "Årets tallkotte" som togs hem av vår mysiga Riddar-Ola. Ola var för övrigt en het potatis igår, stilig som tusan, dansade tålmodigt med alla flickorna och visade sig ha oanade talanger som showartist när jag valde honom som Team Livs bidrag till musiktävlingen!

Jäkligt kul kväll som helt otippat (...) drog över tiden en aning... Vi skulle vara ute klockan ett men låste nog inte dörren förrän fyra! Då var strumpbyxorna lagom fräscha av all öl och sprit som vi hade dansat runt i. Ola, fulingen, försökte dessutom locka hem mig till honom på efterfest för att fortsätta vårat winners corner men någonstans måste man dra gränsen! Sen vinglade jag hem i natten, en och en halv timme tog det, kände mig som Kung Rimfrost när jag kom hem. Jag somnade nog inte förrän klockan sju iklädd vantar mössa och raggsockor som tillbehör till pyjamasen!

Jäkligt kul var det igår! Trånkan förvånade oerhört och visade stor stil! Sån skit gillar vi... :)




Kommentarer
Postat av: Fridah

så fina :) ha en jättefin kväll:)

2007-12-16 @ 23:02:38
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Connie

Fina! Speciellt bilden på dig och Ted! Och den första högst upp! Du är super fin

2007-12-16 @ 23:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0