myrna.

Måste bara säga några ord om dig. Du är sjukt bra! Så in i helvete bra! Tänk om vi inte hade dejtat korna i hagen på midsommarafton... Att det finns en sköning som du ger mig verkligen hopp och perspektiv i en tillvaro som ibland känns jävligt menlös. Med dig kan jag vara som jag är, inte massa jävla larv och gullegull som andra håller på med. Man VET liksom. Jag har känt dig i 20 år och du har tamejfan varit dig själv hela livet! Även om de begreppen har varit lite luddiga stundtals så har du haft din väg. Stor inspiration för en vilsen typ som mig. Jag fattar allvarligt inte varför vi inte hänger mer... Kan vi göra det eller? Är det någon jag verkligen känner att jag skulle vilja ägna mer tid och energi åt så är det du.

Okej, nu är det slutlarvat... Ska vi ta den där ölen någon dag darling? <3


image64
<3 YES ME LOVE! <3




Kommentarer
Postat av: Myrna.

Jag vet fan inte ens vad jag ska säga.

2008-01-01 @ 02:32:53
URL: http://Cherrycherrypops.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0