i need somebody to hold my hand.

Jag anstränger mig det mesta jag kan för att vänja mig vid tanken på att vi bara är vänner. Det är inte lätt. Jag vet att jag har forlorat dig på det där andra speciella sättet men jag vet också att jag inte kan leva utan dig. Alltså måste jag försöka att ställa in mig på något annat. Det enda jag kan hoppas på är att du ändå vill ha mig som vän och inte har lämnat mig helt.

Det jobbigaste är att tänka på alla saker vi skulle ha gjort som vi förmodligen aldrig kommer göra, bland annat;
* Ha en magisk kväll hemma hos mig med allt vin i huset och alla stjärnor på himlen.
* Ta bara oss själva och rymma någonstans långt långt bort.
* Vi skulle lära varandra saker vi aldrig har gjort förr...

Well, there's no point in thinking like that. Det finns hur mycket som helst som skulle göras som inte kommer hända. Jag önskar att jag kunde forsvinna men det kommer aldrig att gå, vilket betyder att det är lika bra att erkänna det och försöka göra det bästa istället. Eftersom jag aldrig har träffat en människa som dig, aldrig trivts så bra med någon och aldrig älskat någon så mycket så vill jag inte att du försvinner. Sa jag lovar att försöka vara din vän.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0