hejdå.

Hejdå Sverige! Nu sticker jag till London och shoppar skiten ur mig! Haha! Det ska bli så fruktansvärt skönt att komma härifrån ett tag och lämna all skit åt väntan... Bara gå runt i världens mysigaste stad ensam eller med världens mysigaste bror och världens mysigaste kusiner.

Håll tummarna med mig för att det blir en lugn natt här på jobbet så att jag kan gå tidigare! Slutar egentligen kvart över sju imorgon bitti men min flygbuss går halv åtta och det går inte riktigt ihop... Planen är att gå 40 minuter tidigare men man vet aldrig på ett sjukhus, vad som helst kan hända... :) Annars är det bara för söta lilla far att sätta sig i bilen och skjutsa mig till Västerås!

Ha nu en superbra vecka i Sverige allihopa och sov gott ni som får göra det!

Kramar och pussilurer


image49
Här är jag redigt berusad men tyckte det var en söt bild!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0